El passat dijous 29 de novembre, els i les alumnes de 5è vam anar a Barcelona a visitar el Museu d’Història de Catalunya. Va ser una sortida molt interessant i engrescadora, ja que al museu van aprendre molts aspectes del dia a dia dels nostres avantpassats a partir de l’estudi dels habitatges al llarg de la història. Aquest viatge al llarg del temps, va agradar molt als alumnes i van poder conèixer molts aspectes i curiositats sobre la història de la humanitat. Després de la visita al museu, vam anar a dinar a la platja de la Barceloneta. Els alumnes s’ho van passar d’allò més bé. Va ser un dia genial! A continuació, us passem l’enllaç amb les fotos d’aquesta magnífica jornada, esperem que us agradin!