Els nens i nenes de l’escola vam rebre una visita molt especial aquest dilluns. Ben puntual i amb els músics, el patge va arribar a l’escola per saludar-nos i escoltar els nostres poemes, desitjos i cançons.

IMG_20181217_101442

Ens va explicar que Ses Majestats coneixen bé la nostra escola, que és molt bonica, que ens agrada molt venir-hi i que els nostres mestres saben que hem treballat de valent i ens hem esforçat per ser millors i per créixer com a persones.

Ens va demanar comprensió perquè Ses Majestats tenen molta feina i pot ser que no trobin tot el que demanem, o que ens portin coses que no esperàvem. Ens va recordar què hem de fer la nit de Reis tan esperada:

1. Primer: deixar una sabata neta, si pot ser que no faci olor, a prop del balcó.
  2. Segon: deixar aigua i menjar per als camells.
  3. Tercer: deixar alguna cosa de menjar per Ses Majestats
  4. I per últim, i molt important: anar a dormir ben d’hora i no aixecar-nos del llit!!!

IMG_20181217_115323

Llavors va entrar a l’escola a escoltar les nostres cançons i els nostres desitjos per comunicar-los a Ses Majestats els Reis d’Orient.