Servei de menjador

Sóm l’única AFA de la nostra ciutat que gestiona directament el servei de menjador i la franja horària del migdia.

Tenim cuina pròpia, que promou una alimentació saludable i sostenible amb ingredients de proximitat. Prioritzem el peix fresc i incloem dies “sense carn” per proporcionar una dieta més saludable i sostenible tal i com recomana la Generalitat. Els menús s’ajusten a les necessitats dels alumnes, incloent al·lèrgies, intoleràncies, dietes especials i aspectes culturals.

L’objectiu és proporcionar un menjador segur i saludable per a una experiència positiva durant el temps escolar.

Descarregar menú

Menú Primavera-Estiu
Clica aquí per veure o descarregar-te el menú de primavera-estiu 2023-2024

Menú Primavera-Estiu (Dietes alternatives)
Clica aquí per veure o descarregar-te el menú de primavera-estiu 2023-2024 (dietes alternatives)

Quotes

QUOTA MENJADOR (SERVEI FIX)
Dies x setmana Cost/mes
5 dies 115€
4 dies 94€
3 dies 73€
2 dies 49,50€
1 dies 25€
QUOTA MENJADOR (SERVEI ESPORÀDIC)
Forma d’ús i pagament Cost

Cal comprar el tiquet, amb antel·lació, a la secretaria de l’escola

7,15€ x dia

El nostre equip

El nostre equip el formen 4 cuineres, 22 monitors/es, 1 coordinadora de menjador i una responsable de la gestió del servei.

OrlaMenjador_23_24_Raleway

Responsables: Susanna Maydeu, Anna Camprubí
Telèfons: T. 938 861 541 • M. 625 26 48 28 (de 9h a 17.00h)
Correu e-: menjador@escolaguillem.cat

Comissió menjador i sanitat
Receptes
Estem preparant un recull de diverses receptes que volem penjar de manera regular, perquè disfruteu practicant amb els nens/es receptes ben bones i per llepar-se’n els dits. Mmmmm… quina gana, jo ja vaig cap a la cuina a preparar els ingredients!