Adscripció de centres educatius de secundària

Un cop finalitzada l’Educació primària, l’alumnat continua amb l’Educació secundària obligatòria (ESO). És en el moment de fer el pas de primària a secundària on cal triar un institut d’educació secundària. Aquest procés s’assembla a l’elecció de centre a P3, amb algunes particularitats que es deriven del marc legislatiu vigent en el moment de fer la preinscripció a un determinat centre públic. Dins d’aquest marc, s’estableix que els instituts de secundària tenen una o més escoles de primària adscrites. L’adscripció determinarà una preferència en el moment d’ordenar i prioritzar les sol·licituds de preinscripció: a banda del barem de punts, les sol·licituds provinents de centres adscrits van per endavant dels no adscrits. És a dir, que si triem un institut al qual no està adscrit la nostra escola, i hi ha un excés de demanda, en principi es quedarien sense plaça.

L’alumnat de l’Escola Guillem de Mont-rodon té prioritat d’accés als instituts següents:

• INS de Vic (08031022, Vic).
  • INS Jaume Callís (08031034, Vic).
  • INS La Plana (08062870, Vic).

Per més informació, consulteu aquí.