Comissió de Cultura

La Comissió de Cultura promou i organitza activitats i esdeveniments culturals per a tota la comunitat educativa, enriquint i fomentant l’aprenentatge més enllà de l’aula.

Responsable: Ivette Griera
afacultura@escolaguillem.cat

Comissió de Festes

Durant el curs escolar s’encarrega d’organitzar les diferents festes i activitats relacionades amb aquestes: festa de benvinguda, castanyada, la Guillemada, festa de la primavera i final de curs.

Responsable: Adelaida Panadès
afafestes@escolaguillem.cat

Comissió d’Extraescolars

Ofereix un ventall d’activitats lúdiques que amplien els coneixements i habilitats dels nens i nenes, des de I4 fins a 6è, en horari de migdia i tarda.

Responsables:
Mercè Daví i Mariona Vilarrasa

extraescolars@escolaguillem.cat

Comissió d’Educació Infantil

Vetllar per tal que l’adaptació dels infants i famílies que inicien el cicle infantil sigui el més còmode i agradable possible. Establir un canal comunicatiu ampli entre famílies i escola.

Responsable: Albert Rubio
afainfantil@escolaguillem.cat

Comissió d’Educació Primària

La comissió acompanya els nens, les nenes i les seves famílies en la transició del cicle infantil al cicle inicial. Col·laborar amb els docents per millorar el desenvolupament educatiu.

Responsable: Xavier Rico
afaprimaria@escolaguillem.cat

Comissió Fem escola Fem comunitat

Organitza activitats i tallers dirigits a la comunitat educativa, per afavorir una millor relació entre els orígens i cultures que formen la nostra escola, i aprofitar la riquesa d’aquesta diversitat.

afafemcomunitat@escolaguillem.cat

Comissió de Medi Ambient

Busca identificar problemes ambientals i implementar iniciatives que promoguin la sostenibilitat i la protecció del medi ambient, per millorar la qualitat de vida de la comunitat.

afamediambient@escolaguillem.cat

Comissió
d’Espais

Proposa i supervisa projectes de millora de les instal·lacions per mantenir-les al dia i assegurar que l’ambient sigui propici per a l’aprenentatge i el desenvolupament de els/les alumnes.

afaespais@escolaguillem.cat

Comissió de Comunicació

Millorar i potenciar la comunicació amb les famílies a través de diferents canals i formats. Treballar perquè les famílies estiguin informades de l’activitat de l’AFA amb transparència i rigor.

afacomunicacio@escolaguillem.cat