Els i les alumnes de 5è i 6è treballem conjuntament amb els EPAA (Espai Potenciador d’Aprenentatge Autònom) dues sessions d’una hora i dos quarts a la setmana. És una forma d’aprenentatge on els alumnes són els principals protagonistes del seu propi aprenentatge i treballen conjuntament amb companys i companyes de diferents edats per assolir els objectius o reptes que se’ls hi plantegen. A cicle superior fem diferents tipus d’EPAA, entre els quals hi ha, el de Música, d’Hort, Reporters, Tecnologia i Robòtica, Experiments, Llengües i d’Anglès. A continuació, us posem l’enllaç on podeu veure com treballen, aprenen i gaudeixen d’aquests espais d’aprenentatge. Al llarg del curs, anirem penjant més fotos i vídeos per tal que pogueu veure tot el que van fent. Esperem que gaudiu de veure’ls.

FOTOS I VIDEOS