PEC

El Projecte Educatiu de Centre (PEC) és l’element vertebrador del centre i de la seva activitat i, per tant, en determina l’organització, la gestió i el funcionament.

Actualment aquest document està en estat de revisió. En podeu consultar algunes parts, entre les quals hi trobareu el Projecte Lingüístic, aprovat a data 17 de genr de 2019.

PEC

guillem (1)

Projecte Lingüístic

Visió de l’alumnat. Com aprenem, com vivim, com creixem, com convivim a l’escola…

La lletra Guillem. A l’escola escrivim sense lligams, això vol dir que l’alumnat d’infantil fa lletra de pal però, després, escrivim sense fer lletra lligada. En el següent vídeo podeu veure el traç i la llegibilitat de la lletra de l’alumnat de cicle inicial i com, a 3r, comencen a adaptar-la cap a la lletra d’impremta.