El passat divendres 4 de maig, els i les alumnes de 6è vam rebre la visita d’una infermera molt especial, la Míriam, la germana gran de la Davínia Font, acompanyada també de l’altra germana. Ens va fer una xerrada molt interessant, amb casos pràctics, sobre els Primers Auxilis, tema relacionat amb el projecte de medi natural sobre les persones i la salut. Ens va agradar molt i vàrem aprendre molts aspectes a tenir en compte a l’hora d’ajudar i socórrer alguna persona que es pugui trobar amb dificultats i sapiguem com reaccionar. Novament, moltes gràcies a les dues per venir a l’escola i dedicar el vostre temps a ensenyar-nos com podem actuar en situacions complicades com és auxiliar alguna persona. A continuació, us deixem l’enllaç on podeu veure algunes de les imatges d’aquesta magnífica xerrada! Esperem que us agradin!