20181004_122423Recentment, un grup de professors i mestres de la UVic – UCC van visitar les escoles de Diatock per conèixer la realitat educativa i escoltar les necessitats pedagògiques que varen manifestar. La Universitat té interès en poder-hi tenir un lloc on estudiants de diversos Graus hi puguin anar a fer pràctiques; i l’Ajuntament vol avançar en algun agermananment entre les escoles de Diatock i les de Vic.

Des del grup impulsor d’educació, alguns mestres senegalesos han vingut a visitar les escoles de Vic. Per això, ahir 4 d’octubre vam rebre la visita de directors, inspectors i mestres de Diatock que venien a conèixer l’escola i a observar com es treballa i funciona en el centre. A més a més, vam poder comptar amb la col·laboració de l’AMPA per donar una imatge completa de l’escola.

Els convidats van estar molt agraïts amb l’acolliment que van rebre i amb l’oportunitat de veure activitats tan pròpies del centre.