Als alumnes de sisè aquest any, per tal de treballar la dimensió del currículum “joc motor i temps de lleure”, us fem la proposta Juguem per Vic.

Esperem que en gaudiu molt! Esperem les vostres fotos i vídeos!

Normativa d’utilització:

• És una motxilla que us deixem en préstec des de l’àrea d’educació física als alumnes de 6è per tal de promoure la pràctica d’activitat física fora de l’escola.
  • Cada alumne podreu disposar de la motxilla durant una setmana segons el calendari que s’establirà a principi de curs.
  • El material l’heu de tractar amb molta cura per tal que duri tant temps com que sigui possible i els vostres companys se’l puguin trobar en bon estat. Si es fa malbé algún material ho heu de comunicar al mestre responsable.
  • Abans d’endur-vos la motxilla cal que l’alumne que la retorna i el que se l’emporta:
    • Reviseu que hi hagi tot el material i estigui en bon estat
    • Signeu la graella de tornada i recollida que podeu trobar al dossier.
  • Al dossier podeu consultar documents importants sobre hàbits saludables interessants (pràctica esportiva i alimentació) per la vostra edat. Els podeu compartir i comentar amb la vostra família.
  • També hi podeu trobar un plànol de Vic i les instal·lacions i entitats esportives de la ciutat.
  • Recordeu que s’ha de fer una foto o video curt de les activitats que realitzeu amb el material de la motxilla. Les podeu portar impreses en paper i les penjarem al gimnàs o en format digital a l’adreça juguempervic@gmail.com

Consulteu l’inventari de la motxilla