L’últim dia de curs sempre és especial per a tots els alumnes, les paradetes com a activitat dona molt de joc i divertiment a tots els alumnes de l’escola, abans de començar les vacances d’estiu tan esperades. Però sobretot, és un dia molt emotiu i especialment significatiu per als alumnes de 6è, ja que deixen endarrere nou anys de vivències a l’escola que sempre recordaran. Les experiències viscudes són moltes i les amistats fetes al llarg dels anys, són molt importants i marcaran les seves vides, on molts de vosaltres les mantindreu al llarg del temps. És per això, que l’últim dia les emocions i els plors es contagien i surten a flor de pell, ja que per a molts de vosaltres els camins se separen en aquesta nova etapa. És llei de vida, se sol dir… i és ben bé així, però també depén de cadascú de vosaltres per seguir conservant els amics del “cole” i n’estem segurs que molts així ho fareu. A la vostra escola sempre sereu benvinguts i benvingudes, us esperem amb els braços oberts! Ens farà molta il·lusió tornar a retrobar-nos! Gràcies per tots els moments viscuts! Fins aviat!

FOTOS I VIDEOS