Benvolgudes famílies,

Us informem que durant aquest mes de novembre s’inicia el període establert per a la realització del procés electoral que permet procedir a la renovació de representants del Consell Escolar. A través d’aquestes eleccions els consells renovaran una meitat dels seus membres: representants del professorat, dels pares i mares o tutors de l’alumnat i del personal d’administració. Aquest procés es repeteix cada dos anys, tal i com dicta la normativa.

El consell escolar és l’òrgan de participació de la comunitat educativa en el govern del centre. La funció principal del consell escolar és debatre i aprovar tots aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre, com ara el projecte educatiu, la programació general o la memòria econòmica, entre d’altres. És per aquest motiu que us demanem que us animeu a presentar-vos. Tots els pares i mares podeu ser candidats.

La composició del Consell Escolar de la nostra escola és la següent:

• Director/a
  • Cap d’estudis
  • Secretària
  • 5 representants dels pares/mares d’alumnes, elegits per votació
  • 1 representant de l’AMPA
  • 6 mestres del claustre, elegits per votació
  • 1 representant del personal no docent de l’escola
  • 1 representant de l’Ajuntament

Aquest curs es renovaran:

• Sector famílies: 3 vacants
  • Sector professorat: 3 vacants
  • Sector PAS: 1 vacant

Pel que fa al SECTOR FAMÍLIES aniria bé que ens comuniquéssiu el més aviat possible si us agradaria presentar-vos com a candidat/a del sector, si és del vostre interès cal que presenteu la vostra candidatura omplint un imprès que podeu demanar a la direcció de l’escola, dins dels terminis fixats. Entenem que la participació voluntària de pares/mares/ tutors per promoure la millora permanent del centre és del tot necessària i convenient.

La data límit de presentació de candidatures del Sector Pares/Mares/Tutors legals és el divendres 16 de novembre de 2018.

El calendari del procés electoral serà el següent:

6 de novembre Publicació dels censos electorals provisionals
7 de novembre Inici del termini per presentar reclamacions al cens electoral
9 de novembre Fi del termini de presentació de reclamacions del cens
13 de novembre Sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals
14 de novembre Constitució de les meses electorals / Publicació definitiva dels censos
12 al 16 de novembre Presentació de candidatures dels diferents sectors
21 de novembre Publicació de les candidatures dels diferents sectors
29 de novembre Votació del sector mestres
30 de novembre Votació del sector pares i mares
Abans del 20 de desembre Constitució del nou Consell Escolar

Agraïm d’avantmà el vostre interès i participació.