ART I ESCOLA és un programa que té per objectiu incentivar les capacitats educatives de l’art. Per aquest curs escolar 2017-18 Art i Escola va proposar treballar “El Tabú”. Aquesta temàtica s’ha pogut treballar des de molts àmbits i aspectes diferents dins els centres educatius i ha possibilitat treballar temes potser menys comuns a l’escola. La nostra escola ha participat amb els alumnes de P-4 i P-5 d’Infantil i els de 6è de Primària. Veritablement, ha estat una experència molt enriquidora des de diferents punts de vista, tan pel que fa a nivell personal com artístic. A continuació, us deixem els enllaços on podeu trobar fotos i vídeos amb el contingut del projecte realitzat pels nostres alumnes. A L’ACVIC hi ha l’exposició del projecte TABÚ on podeu anar a veure-ho fins el mes de juliol. Esperem que us agradi!

VIDEOS WEB