El dimecres 30 de maig i diumenge 3 de juny, es va celebrar l’Olimpivic, unes jornades esportives on participen tots els alumnes de 6è de primària de totes les escoles de Vic. Els nostres alumnes participen conjuntament amb l’escola Estel, fomentant així els valors que caracteritzen a les dues escoles, sempre ben agermanades mitjançant activitats lúdico-esportives. Els diferents esports en que es podia participar eren: futbol, bàsquet, punxats i curses d’orientació. El temps no ens va acompanyar gaire, en cap dels dos dies, i finalment, no es va poder dur a terme totes les activitats previstes. Tot i així, us deixem un recull de fotos de les estones on els i les nostres alumnes van poder gaudir d’aquestes jornades.