MANIFEST DE LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA GUILLEM DE MONT-RODON

La comunitat educativa de l’Escola Guillem de Mont-rodon ens hem aplegat avui dia 9 de maig perquè donem suport a la reivindicació del dia d’avui i perquè en compartim plenament els motius, els quals són ben legítims, raonables i més necessaris que mai per tota la comunitat educativa.

Famílies i mestres no podem restar indiferents davant dels atacs que està patint el nostre sistema educatiu:

En primer lloc demanem la retirada del projecte de la LOMCE, coneguda com a llei Wert perquè suposa un retrocés de més de 50 anys en els plantejaments pedagògics, en la cohesió social i suposa un atac directe al català i a la política d’immersió lingüística.

En segon lloc, demanem un canvi en les polítiques d’austeritat i de retallades que s’han aplicat en l’educació i en tots els serveis públics durant els darrers anys.

Volem una política educativa que promogui i no enfonsi el sistema educatiu públic i que salvaguardi la qualitat de l’ensenyament i les necessitats de tots els alumnes.

DEFENSEM LA DIGNITAT, LA CATALANITAT I LA QUALITAT DE L’EDUCACIÓ PÚBLICA!
SI SOM MOLTS, PODEM CANVIAR LES COSES!