Ja la tenim aquí !!!

Aquest any amb novetats com; la 1a. Quina del Guillem ,el concurs de postres i l’espectacle d’animació infantil a les 7 de la tarda.

Recordar també als nouvinguts d’aquest any de portar al sopar; gots ,plats , coberts i si es vol aperitius. Per les begudes tindrem servei de bar.

Aquest n’és el programa complet:

A les 10:30h del matí TEATRE.  Quan acabi el teatre, que sol ser a migdia, aperitiu per a tothom.

De 10 a 13:30h: MERCAT DE LA JOGUINA, on hi podreu trobar JOGUINES, BATES, PITETS, MATERIAL ESCOLAR, LLIBRES, PUZZLES, ROBA … a preus molt assequibles (1, 2  i 3 euros). Tots els diners que es recullin aniran destinats al projecte “Cap nen Sense Llibre”, que permet que els nostres fills/es segueixin gaudint de la semi-gratuïtat dels llibres.

A les 17:30 h: PATINATGE I ESCACS

A les 19:00h: En GIL RATATAPLAM presentarà el seu espectacle d’animació infantil “VINE AMB MI“. Heu vist mai una actuació d’en Gil Ratataplam??? Si l’heu vist, estem segurs que vindreu al nou espectacle i si no, sobretot, no us perdeu l’actuació. Els nens/es s’ho passaran bomba ballant, saltant i cantant!!!

A les 20:30h SOPAR DE FINAL DE CURS. Menú: Amanida d’arròs, pilotilles amb xampinyons i gelat. Preu majors 12 anys: 10 euros, menors 12 anys: 5 euros. Si es compra el mateix dia hi ha un increment de 2 euros. Cal portar plats, gots i coberts; si voleu poder portar també alguna safata o carmanyola gran que va bé per portar el menjar a taula i així les cues no són tan llargues ja que et pots endur el menjar de tota la família.. La beguda no està inclosa. Hi haurà servei de bar i els diners que s’obtinguin a aniran destinats a “Millores a l’escola”. Hi ha pares/mares que d’enduen de casa patates i olives per picar una mica mentre s’esperen per sopar (això és opcinal).

Després de sopar, CONCURS DE POSTRES. Hi haurà tres premis: un al postre més gustós, l’altre al més original i també un pel més elaborat.

Tot seguit: 1ª QUINA DEL GUILLEM. Hem contactat amb diferents proveïdors i mares/pares de l’escola perquè ens ofereixin algun lot, panera o servei de les empreses on treballen. Si creieu que ens podeu ajudar a aconseguir alguna cosa més truqueu a la Susana al 679.97.82.31 i us estarem molt agraïts.

Els regals que ens donin, els sortejarem en la 1a QUINA DEL GUILLEM (una Quina és una espècie de Bingo, on es comprarà un cartró per 5 euros que ens permetrà fer 3 partides i aconseguir algun regal ).

Els diners que aconseguim en la QUINA, també aniran destinats al projecte “Cap nen Sense Llibre”, ja que amb les retallades que hem patit per part de les Administracions Públiques, hem de reiventar-nos i aconseguir aquests diners per altres vies.

Finalment a les 22:30h: DISCOMÒBIL.

Esperem que us ho passeu molt bé, això és el que us desitgem tots els de la Comissió de Festes.