En el següent enllaç podeu consultar la llista dels alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/07/2020:

En el següent enllaç trobareu informació sobre el procés de preinscripció als estudis de segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria (ESO) en altres idiomes.

Aquesta setmana s’inicia el període de preinscripció escolar per al curs 2020-2021 i  es podrà dur a terme, de manera telemàtica, del 13 al 22 de maig per als ensenyaments de primer i segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria (ESO), i de forma presencial del 19 al 22 de maig.

A causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19, i com a prevenció davant la propagació, el Departament d’Educació promou la preinscripció de manera telemàtica. El tràmit es podrà fer online, a través del portal preinscripcio.gencat.cat. Així, s’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre.

De manera excepcional, per als casos en què la família no pugui fer el tràmit telemàticament de presentació de sol·licitud, aquesta es podrà presentar presencialment al centre. En aquest cas, es podrà demanar cita prèvia al centre en el següent enllaç:

Captura de pantalla 2020-05-13 a les 19.48.27

Preinscripció presencial amb seguretat

Per a les famílies que hagin de fer ús de la cita prèvia i la preinscripció presencial, hauran de portar mascareta i guants. A més, al centre hi ha d’anar el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona). És important que el dia de la preinscripció, es porti la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. Recomanem, també que cada família porti el seu propi bolígraf. No poden acudir a fer les gestions les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden  autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Preinscripció telemàtica

Una vegada formulada la sol·licitud telemàticament s’obté un nou resguard de la sol·licitud que caldrà enviar per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció: a8057096@xtec.cat

Important: La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta escanejada o fotografiada.

Documentació identificativa

El resguard de la sol·licitud s’ha d’enviar per correu electrònic a a8057096@xtec.cat , en tots els casos, acompanyat dels documents escanejats o fotografiats següents:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Padró municipal en cas que no coincideix l’adreça amb el DNI o NIE)

Les persones que al·leguen el compliment d’un o més criteris de prioritat (específic, general o complementari) han d’enviar també la documentació escanejada o fotografiada, per les dues cares, que s’indica per a cada criteri:

• acreditació de ser beneficiari o beneficiària de la rpestació econòmica de la renda garantida de ciutadania;
  • certificat o targeta acreditativa de la discapacitat de la persona que ho al·lega;
  • el títol de famílilia nombresa o monoparental viget

La falsedat o el frau en les dades al·legades o en la documentació aportada comporta la invalidació dels drets de prioritat i fins i tot, si escau, la pèrdua de la plaça assignada; si és el cas, el Departament d’Educació comunica a l’autoritat competent el fet perquè aquesta adopti les mesures oportunes en relació amb la responsabilitat que correspongui, tant del sol·licitant com de la persona que hagi emès la documentació acreditativa.

Calendari del procés de preincripció

• Oferta inicial de places escolars: 8 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de documentació: fins al 25 de maig de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

Calendari del procés de matrícula
  • Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020