Davant de la situació tan crítica que viu el país algunes famílies ens havíeu demanat, dies enrere, conèixer el nostre centre perquè no havíeu pogut assistir durant la jornada de portes obertes celebrada el dia 7 de març. Lamentem que no us puguem oferir aquesta possibilitat.
Per aquest motiu us volem apropar més al nostre centre. Us enllacem, per una banda, la presentació que es va projectar durant la jornada, i, per altra banda, un vídeo dissenyat, íntegrament, pels alumnes de 5è durant els espais d’EPAA (espais d’aprenentatge autònom) el curs passat on expliquen com és la nostra escola.

Podeu donar un cop d’ull a diferents els projectes, activitats i altres serveis que ofereix el centre fent un clic en aquest link.