Durant aquests dies de confinament és molt important cultivar la ment per tal de no caure en l’avorriment i la indiferència, ja que seran moltes les hores que haurem d’estar a casa.

Per tal que no passi això i ho poguem dur de la millor manera, us proposem un repte que us mantingui actius i actives, amb ganes de fer coses i així també poder ensenyar-les als altres companys i companyes de l’escola.

El repte consisteix en fer diferents activitats on mostreu les vostres habilitats i destreses de qualsevol tipus: matemàtiques, artístiques, culinàries, científiques, comunicatives, etc.

Us animem a que graveu els vídeos (que no siguin molt extensos) i ens els envieu a qualsevol d’aquestes adreces:

MERCE DAVI POUS

mdavi2@xtec.cat

SANDRA VILA GARCIA

svila27@xtec.cat

JORDI BORRAS MARTINEZ

jborra36@xtec.cat

Penjarem els enllaços dels vostres vídeos el més aviat possible.

A continuació, us deixem els vídeos que hem fet les tutores i el tutor de 6è. Esperem que us agradin i us motivin a fer els vostres.

Aprofitem per recordar-vos que aneu mirant tots els continguts de la web de l’escola, especialment els de 6è.

Molts ànims a totes i a tots en aquests dies tan excepcionals, els quals sempre recordarem!

Una forta abraçada de part de les tutores, el tutor i la resta de mestres del cicle.

FINS AVIAT!