El dimarts 25 de setembre, els i les alumnes de cicle superior, vam anar a visitar un dels horts municipals que té l’Ajuntament de Vic, concretament el de la zona d’horta de les Casasses, situada al polígon industrial de les Casasses, al carrer Cantonigrós. Té 50 parcel·les de 100 metres quadrats cadascuna  Són horts destinats al conreu agrícola per l’autoconsum i poden ser treballats tant per particulars com per associacions, com és el cas d’Osonament. Aquesta associació és un projecte que promou el desenvolupament integral de la persona i la millora de la seva qualitat de vida, mitjançant activitats i serveis d’àmbit comunitari, especialitzats en la prevenció i l’atenció de la salut mental, les addiccions i la logopèdia. L’escola ha establert un projecte de col·laboració amb aquesta entitat i a l’hora dels EPAA compartirem feina plegats i aprendrem moltes coses junts. A continuació, us deixem l’enllaç perquè veieu les fotos dels nostres alumnes als horts. Esperem que us agradin!