Comencem una nova activitat tot aprofitant la biblioteca que tenim a l’escola. Volem fer-la servir per compartir aquest espai amb els vostres fills i filles juntament amb els pares i mares en horari extraescolar.

Creiem que és bo famentar l’hàbit de la lectura i l’ús de les biblioteques. Els contes ens proporcionen diversió, coneixement i creixement personal.

A continuació us detallem els dies i les hores en què es faran els contes, i aprofitem per animar a les famílies a explicar contes a la biblioteca.

• 24 abril       P5A        LA CABRETA POMETA     Dolors Rovira
  • 25 abril       P3A        ELS ESTELS MÀGICS         Anna Aguilera i Fiona Serra
  • 26 abril       P4A        EL VIATGE D’EN MIQUEL  Elisabet Maresma i Arnau Maresma
  • 3 maig          P4B        EL VIATGE D’EN MIQUEL  Elisabet Maresma i Arnau Mares
  • 4 maig          p3B        ELS ESTELS MÀGICS         Anna Aguilera i Fiona Serra
  • 8 maig         P5B         LA CABRETA POMETA     Dolors Rovira
  • 11 maig       P3C         ELS ESTELS MÀGICS         Anna Aguilera i Fiona Serra

Per a participar-hi podeu omplir les butlletes d’inscripció que han repartit als nens i nenes a les aules.