El projecte Compartim Educació Física ha estat premiat amb el Premi Penya Barcelonista Plana de Vic de la convocatòria dels V Premis Activitat Física, Innovació i Societat, Ciutat de Vic.

Aquest és un projecte compartit amb alumnes de secundària de l’Escola l’Estel i consisteix en fer educació física de manera regular amb els alumnes de 6è de la nostra escola.

El punt de partida per treballar de manera conjunta fou el curs 09-10 amb l’inici de l’OlimpiVic, una trobada esportiva entre escoles organitzada per l’ajuntament. Al llarg dels anys el projecte ha anat creixent i passant per diferents àrees curriculars. Aquests dos últims cursos el treball es concreta en fer mensualment una sessió compartida d’educació física treballant els continguts curriculars pertinents.

La valoració de l’experiència ha estat molt positiva ja que creiem que treballar plegats és un repte important, hem estat capaços de compartir espais i activitats entre alumnes de capacitats molt diferents. Els nostres alumnes no només estan compartint jocs i activitats esportives, sinó que les sessions d’educació física s’han convertit en un espai de relació social.