El dia 14 de setembre, vam començar el nou curs, tornant a l’escola amb moltes ganes. Havíem estat molt de temps sense poder gaudir de l’escola, dels companys, companyes i dels mestres.

Ja preveiem que aquest curs no seria normal, ja que encara estem fent front al Coronavirus i la situació que estem vivint encara és complicada. Aleshores, vam iniciar el projecte “Tornem a una nova escola” per tal de treballar els diversos aspectes a tenir en compte, a l’hora de combatre el maleït virus a la nostra escola. Des de portar a terme les mesures de prevenció com són l’ús de mascareta, el rentat de mans, la distància social, etc… a treballar tota la part emocional degut a causa del confinament. També hem introduït moltes activitats al projecte relacionades amb les àrees d’educació física, plàstica, matemàtiques, anglès, castellà, medi natural, valors i música. La veritat és que ens ho hem passat molt bé fent aquest projecte. A continuació, us deixem l’enllaç amb algunes imatges de les activitats que s’han portat a terme. Esperem que us agradin!

FOTOS PROJECTE: “TORNEM A UNA NOVA ESCOLA”