Avui, 20 de novembre, és un dia molt important, se celebra el Dia Universal de la Infància. Una iniciativa de l’Assemblea General de les Nacions Unides el 1954 commemorant l’aprovació de la Declaració dels Drets de l’infant l’any 1959 i de la Convenció sobre els Drets dels Infants el 1989.

drets infantsAquí a l’escola escoltarem una cançó durant tota la setmana que enumera els Drets dels Infants perquè tant nens, nenes com adolescents són mereixedors de drets per la simple raó de néixer. Es tracta de drets inalienables, irrenunciables i imprescindibles per a una bona infància però que, tot i així, sovint no són reconeguts ni respectats arreu del món.

Us deixem un vídeo que serà emès avui per InfoK, on es parla sobre aquests drets. Us l’inserim a continuació per si el voleu mirar amb els vostres fills i filles.

També us deixem l’enllaç a la cançó que durant aquesta setmana sonarà a l’escola.