El divendres 3 de maig, els i les alumnes de 5è vam visitar el Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa. Les previsions meteorològiques no ens van acompanyar gaire, però tot i així, vam poder fer les activitats que teníem previstes. Un cop es va arribar, vam esmorzar i ,seguidament, vam anar a veure el volcà Croscat per poder observar i estudiar com és un volcà des de dintre, gràcies al tall que té degut a que durant 25 anys va estar dedicat a l’explotació de greda. Un cop feta l’excursió al volcà, vam anar al Museu dels Volcans a Olot, on vam poder descobrir i aprendre molts aspectes de la geologia de la Terra, com també els diferents tipus de volcans que podem trobar, tant a la Garrotxa com en d’altres indrets del planeta. Un cop vam acabar l’activitat del museu, vam dinar i ja vam tornar a l’escola ja que va començar a ploure amb més insistència. Tot i el temps, realment ens ho vam passar molt bé. A continuació, us deixem l’enllaç amb les fotos d’aquesta sortida. Esperem que us agradin!