Hola nens i nenes de P5!

El curs s’acaba. Demà serà l’últim dia del curs i aviat podreu gaudir de les esperades vacances d’estiu. Quan tornem a l’escola, vosaltres ja anireu a primer i sereu els petits dels grans!

Us volem donar les gràcies per tots els moments que hem compartit:

• pels vostres jocs,
  • per totes aquelles estones en que ens heu escoltat,
  • per les cançons que hem cantat,
  • pels instants en que ens heu observat, oferint-nos una de les coses més boniques que teniu: el vostre somriure. No el perdeu mai, guardeu-lo bé dins del cor, juntament amb tot el que us emporteu de l’etapa d’infantil.

Us hem preparat un regal per a que recordeu tots els nens i nenes amb els que heu compartit el temps viscut a infantil.

Us volem desitjar tot el millor per la nova etapa que començareu el curs que ve. Segur que se us plantejaran nous reptes i curiositats i, amb les vostres ganes de fer, aprendreu moltes coses noves.

Us trobarem molt a faltar!!

Un petó gegant!

llimonaP5A