Novament aquest curs hem pogut recuperar el format d’Olimpivic amb la novetat de fer els desplaçaments amb bici i ha estat tot un èxit!

Felicitem a l’organització i a tot l’alumnat participant perquè realment ho han donat tot i han sabut compartir i competir amb un bon clima esportiu promovent l’ambient de “fair play”.

L’organització ens ha facilitats punts d’informació, lavabos i serveis sanitaris , que per desgràcia vam haver de fer servir.

L’Olimpivic és una activitat esportiva i lúdica, que es va iniciar a proposta del Consistori
Infantil 2009/10, i que actualment les escoles de la ciutat encara hi participen seguint els
criteris marcats en el decàleg del bon esportista, elaborat pels mateixos consellers/es.

Així doncs el diumenge 22 de maig es farà la segona jornada d’aquest Olimpivic’22. Activitat que es portarà a terme igualment a la zona esportiva de Vic, al costat del pavelló de l’Ausoneta a partir de les 16h.

No cal dir que hi participaran tots els alumnes de 6è de primària i així els pares/ responsables i familiars tindreu l’oportunitat de conèixer l’activitat i veure els vostres fills i filles fent esport.

Gaudiu d’aquestes imatges que diuen molt…

FINS DIUMENGE A TOTHOM!

Informació Olimpivic