Per tancar la primera setmana d’aquest nou curs que estrenem, els nens i les nenes de cicle inicial hem fet una sortida conjunta al Puig dels Jueus.

Allà, l’alumnat de 2n ha fet un túnel per donar la benvinguda al cicle a l’alumnat de 1r, que enceta l’etapa de primària. Després, els i les de primer han fet el túnel als de 2n corejant el nom del seu curs. Tot l’alumnat ha rebut un braçalet exclusiu que només es rep si ets de cicle inicial!

Després de l’activitat, hem jugat tots i totes per l’esplanada i, ja una mica cansats, hem menjat un plàtan per berenar i tenir energia per arribar a l’escola, on ens heu vingut a recollir.

Us deixem unes fotos de la sortida perquè en pugueu parlar a casa i fer-vos-en una idea!