El Departament d’Educació, a través del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, ha programat novament per al curs 2020-2021 la prova d’avaluació externa de tot l’alumnat de sisè d’educació primària els dies 4, 5 i 6 de maig de 2021.

Com ja sabeu, és una prova que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació primària en competència comunicativa lingüística (en llengua catalana, castellana i estrangera i en aranès a l’Aran), en competència matemàtica i en competència associada a l’àrea de coneixement del medi natural. En competència comunicativa lingüística en llengua estrangera s’avaluen l’anglès i el francès. Aquesta prova externa té un caràcter formatiu i orientador per als centres, i vol ser una eina per impulsar la millora global del sistema educatiu català.

Calendari previst

4, 5 i 6 de maig Aplicar les proves:

• dimarts 4 de maig: llengua castellana i matemàtiques
  • dimecres 5 de maig: llengua catalana  i llengua estrangera (anglès i/o francès)
  • dijous 6 de maig: coneixement del medi natural i, si s’escau aranès