Dimecres 12 de maig

La discoteca ens va deixar ben esgotats i hem dormit com troncs. Per agafar forces per acabar el dia, hem esmorzat xocolata desfeta amb melindros.

Avui al mati els nens i nenes de 4t C i D anirem al Miracle i els de 4t A i B farem les activitats d’hort i bossetes d’herbes aromàtiques.

Després de dinar ja tornarem cap a casa.

Ens fa molta pena tornar perquè ens ho estem passant moooooolt bé!

Dimarts 11 de maig

La nit ha anat molt bé. Hem descansat i dormit com angelets.

Durant el mati hem fet risoteràpia i la gran batalla dels escacs. A la tarda hem fet la gimcana dels bandolers. Tot i que ha plogut un moment, hem pogut continuar fent l’activitat sense problema.

A la nit hem anat a la discoteca i hem ballat sense parar.

Anem a dormir molt cansats però molt contents.

Dilluns 10 de maig

Els nens i nenes de 4t ja som a la casa de colònies de la Carral (Solsona). El viatge amb autobús ha anat molt bé i ens ha fet molt bon dia.

Els alumnes de 4t A i B hem anat d’excursió al Miracle. La resta d’alumnes, 4t C i D hem fet hort i bosseta d’herbes aromàtiques.

Ja ens hem instal·lat a les habitacions i d’aquí a poca estona anirem a sopar i abans d’anar a dormir farem jocs de nit.

Ens ho estem passant súper bé!

Captura 1620836639519

Aquestes colònies han estat cofinançades pel Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat.