La setmana del 12 al 16 de febrer els i les alumnes de cicle superior vam treballar conjuntament el projecte interdisciplinari de la ciutat de Vic. Varem fer 5 tallers, un de dibuix on es treballava el punt de fuga, un de photoshop per modificar imatges, un altre de gravació de vídeos amb el croma, un de preguntes amb la pantalla i les tablets anomenat Kahoot i l’últim la presentació al premi Pilarín Bayés de contes escrits. La setmana anterior, també vam fer una sortida pel casc antic de Vic per tal de conèixer i aprendre més coses sobre la nostra ciutat i, més concretament, sobre els edificis més emblemàtics de la ciutat. Al llarg d’aquests dies vam poder treballar diverses àrees relacionades entre elles d’una manera engrescadora i divertida i on vam aprendre moltíssim. També es farà una exposició a l’escola perquè totes les famíles poguin venir a veure la bona feina feta en aquesta setmana interdisciplinària. A continuació, teniu l’enllaç amb algunes fotos realitzades en aquest dies. Esperem que us agradin!