El Pla d’actuació de l’Escola Guillem de Mont-rodon estableix les bases per tal que el curs 2021-2022 es pugui dur a terme amb les màximes garanties. Està elaborat seguint les indicacions del document elaborat pel Departament d’Educació del maig de 2021, tot i que mesures s’avaluaran i s’adaptaran en funció del context epidemiològic i dels avenços en el Pla de vacunació i en la immunitat de grup. Aquest document és provisional; a principi de curs s’aprovarà i s’introduiran, si s’escau, les modificacions que convingui segons les directrius del Departament.

Amb les mesures que es proposen i la col·laboració imprescindible de totes les persones que integreu la comunitat educativa, l’escola ha de continuar sent un espai on l’activitat educativa es pugui dur a terme d’una manera segura i presencial. L’escola ha de ser un entorn segur, amb el risc mínim assumible.