L’Agència de Salut Pública de Catalunya ha començat a distribuir 40.000 estoigs d’higiene bucodental entre els escolars de primer de primària de Catalunya. Aquesta acció te com a objectiu fomentar el raspallat de les dents com un hàbit de salut bucodental essencial per a la prevenció de la càries i altres malalties bucodentals.

La nostra escola ha sol.licitat aquesta campanya i  ja hem rebut els estoigs, aviat es repartiràn  entre els alumnes de primer de primària.

Tenim un document d’ higiene dental a l’escola i a casa i un vídeo molt pràctic de com raspallar-nos correctament les dents, al web escolaguillem.com a la comissió de menjador i sanitat.  És molt recomanable que el mireu i practiqueu juntament amb els vostres fills/es.

foto per una alimentació sana

Comissió de menjador i sanitat.