Aquest matí hem creat la càpsula del temps que enterrarem davant del gimnàs perquè d’aquí 25 anys l’alumnat de l’escola pugui veure com era l’escola el 2023. Cada classe hi ha deixat una foto i un element representatiu de l’actualitat del centre. A més a més de llistats amb tots els noms de les persones que aquest curs hem estat al centre i una samarreta de l’AFA amb logo de “tot@s som Guillem”.

Clicant la següent imatge podeu veure un resum d’imatges d’avui.

Què hi hem posat? Per què?
1.-Foto dels grups d’escola Per veure com era l’escola i la roba que portàvem i el nombre d’alumnes per classe.
2.-Bici petita Per donar valor al BusBici
3.-Horari i agenda Perquè hi sigui present i sàpiguen quines assignatures fèiem, com repartíem el temps i l’agenda per veure com ens organitzàvem.
4.-Pau i Laia Perquè és el llibre amb el qual hem après a llegir
5.-Mascareta Perquè vam estar 3 anys amb el Covid havent-la de portar.
6.-Material de pati i joguines del cole. Perquè l’alumnat del futur sàpiga a què jugàvem ara.  (bales, cromos, etc.)
7.-Llibre Innovamat Perquè és com hem après les matemàtiques.
8.-Pen drive amb imatges i vídeos de com és l’escola ara (himne dels 50 anys) Arxiu visual d’imatges i vídeos (format digital)
9.-Menú mensual Perquè puguin veure que menjàvem.
10.-Partitura amb lletra i instrumentació de l’himne dels 50 anys Perquè puguin recordar, cantar i deixar-se inspirar com nosaltres ho hem fet enguany.
11.-Logos dels 50 anys Per recordar aquest any del cinquantenari.
12- Croc Perquè els nens i nenes d’infantil van amb un calçat tipus Crocs a l’aula
14- Carmanyola petita Perquè porten l’esmorzar amb carmanyola i el berenar se’ls hi posa a dins d’una carmanyola.
15.-Dibuix de la Gegantona Lia Perquè és el que va guanyar, després de votar tots els nens i nenes de l’escola, per fer la gegantona infantil dels 50 anys.
16.-Mocador blanc de la Guillemada Popular Perquè va ser l’acte del nostre aniversari lligat amb les festes del barri
17.- Llista amb els noms del mestres del claustre Per recordar tot el claustre d’aquest any del 50è aniversari.
18.-Llista amb els noms dels monitors del servei de Menjador. Per recordar tot el personal que ens ajuda i col.labora en el temps de migdia i de lleure.
19.- Samarreta AFA Perquè tot@s som Guilem.