Ahir vam celebrar la festa de final de curs de l’escola! Les famílies ens vam poder reunir i disfrutar d’una tarda plena de jocs, música, somriures, complicitats i moltes ganes de passar-ho bé! Primer petits i grans vam disfrutar dels jocs de cucanya i al vespre el sopar de colors va tornar a evidenciar que som una gran comunitat.

Aquí podeu veure les imatges de la jornada

Moltes gràcies a totes les famílies que hi heu participat i en especial a les de 6è que aquest any ens deixen.

Moltes gràcies a la Comissió de Festes, per aquesta festa i totes les que l’han precedit, i en especial a la Susana de Vicente i l’Andreu Creus, que aquest és el seu darrer curs a l’escola, i que han estat molts anys al peu del canó fent disfrutar a les famílies.

Finalment un agraïment també per totes les persones que han decidit entomar el timó d’aquesta Comissió d’ara endavant, per la seva empenta, generositat i ganes que tots i totes ho passem així de bé!

Tot@s som Guillem!🌈