Bon dia, famílies.

Ahir vam celebrar la primera Guillemada Popular, que va ser tot un èxit. Les famílies hem disfrutat d’una tarda amb gegants, batucada, màgia i sobretot moltes ganes de passar-ho bé!

Petits i grans hem fet un recorregut per Vic amb els gegants de l’escola i acompanyats per altres gegants i grallers de la ciutat, hem inaugurat la mestra Lia la gegantona del 50è aniversari, hem berenat a l’escola i hem disfrutat de l’espectacle de màgia del Mag Nani.

Us passem un enllaç amb fotografies de la festa per tothom qui les vulgui veure i us convidem a compartir les vostres en la mateixa carpeta.

Imatges de la Guillemada popular 2023

Moltes gràcies a la Comissió del 50è aniversari, a tots/es aquells que heu col·laborat que heu estat molts i amb moltes ganes. Un agraïment molt especial a la Comissió d’Infantil pel seu lideratge i pel gran treball que han fet, i a totes les famílies que heu volgut gaudir d’aquesta tarda, i que ho heu fet amb tanta alegria i ganes de passar-ho bé, que novament heu posat en valor el lema de l’AFA:

Tot@s som Guillem!🌈

Us esperem a la propera!