Els i les alumnes de cicle superior estem fent l’EPAA de Reporters i us volem ensenyar la feina que estem fent.

Un EPAA significa Espai Potenciador D’aprenentatge Autònom, això vol dir que aquests vídeos els hem fet de manera autònoma, per tan, hi ha algun vídeo que es mou excessivament o no s’escolta del tot bé, però estem aprenent i dels errors se’n aprèn!

I com aprenem dels errors? Els grups que hem pogut veure els primers vídeos dels companys/es, ens hem adonat què suposa el vent, la delicadesa que té la càmera si no utilitzes un trípode, què passa si graves amb el sol de cara i l’important que és fer bones preguntes a les entrevistes.., intentarem fer-ho cada dia millor.

Quins vídeos podreu veure? Doncs podeu veure desde tutorials, entrevistes, rutes per l’escola, etc.

Estigueu ben atents i atentes, que anirem penjant vídeos.

Esperem que gaudiu, rigueu i apreneu moltes coses amb els tutorials.

CÀMARA I acció!

Els i les alumnes de l’EPAA de Reporters.

PD: Els Vídeos els hem fet en castellà,alguns, no tots, ens vam despistar!!

Feu click sobre el nom del video.

Ruta turística per l’escola
Entrevista a la carme careta
Tutorial d’Slime
Bombons de xocolata