El dia 7 d’abril els alumnes de quart vam participar a una jornada d’activitat física no competitiva amb altres alumnes de les escoles Andersen, Estel i Vic Centre. Aquestes escoles de la ciutat formem part del projecte Formigues Cooperatives (hi participen escoles de tot Catalunya) i enguany hem decidit organitzar una activitat conjunta, amb la implicació dels nois i noies que s’estan formant a la nostra ciutat com a tècnics en activitats fisicoesportives.

Després d’experimentar reptes cooperatius a la classe d’eduació física, n’hem inventat de nous, els hem compartit amb les altres escoles, els hem provat, els intentem millorar i n’hem fet una valoració.

Durant la jornada, els 130 alumnes de 4t de primària que vam participar a l’esdeveniment ens vam barrejar per crear diferents equips amb l’objectiu de resoldre els 12 reptes plantejats pels joves monitors/es. D’aquesta manera i lluny d’una activitat competitiva, la jornada busca treballar l’activitat física seguint una metodologia col·laborativa per tal que els infants puguin resoldre els reptes amb la implicació dels diferents membres de l’equip.

Trobada formigues cooperatives – 4t