Us informem que durant aquest mes de novembre s’inicien les Eleccions del Consell Escolar. Es renovaran els representants que van ser escollits en la convocatòria del 2016 i finalitzaven la seva representació el 2020. Aquest procés es repeteix cada dos anys, tal i com dicta la normativa.

El consell escolar és l’òrgan de participació de la comunitat educativa en el govern del centre. En formen part representats de tots els col·lectius (equip directiu, 5 representants equip docent, 1 representant personal d’administració i serveis, 5 representants de l’AMPA i un representant de l’Ajuntament).
La funció principal del consell escolar és debatre i aprovar tots aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre, com ara el projecte educatiu, la programació general o la memòria econòmica, entre d’altres.

És per aquest motiu que us demanem que us animeu a presentar-vos. Tots els pares i mares podeu ser candidats o candidates. La vostra participació és important perquè tots i totes en formem part.

Aquest curs es renovaran:
Sector famílies: 3 vacants
Sector professorat: 4 vacants

En cas que sigui del vostre interès cal que ho comuniqueu el més aviat possible. Per presentar la vostra candidatura haureu d’omplir un imprès que podeu demanar a la direcció de l’escola, abans del 14 de novembre. El dia 15 de novembre es publicaran les candidatures.

CALENDARI ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

3 novembre de 2021 Inici del procés electoral:

• Publicació dels censos electorals provisionals
  • Presentació de candidatures dels diferents sectors ( fins al 14 de novembre a  secretaria).
del 3 al 5 de novembre Termini per presentar reclamacions al cens dels diferents sectors (comprovació de les dades personals).
8 de novembre Publicació dels censos definitius un cop resoltes les reclamacions.
9 de novembre Sorteig per designar els membres de les meses electorals del sector famílies (sorteig intern a càrrec de l’Equip Directiu a les 12:00 del migdia a secretaria).

Comunicació a les persones designades per sorteig.

11 de novembre Constitució meses electorals dels diferents sectors a secretaria
15 de novembre Publicació de les candidatures dels diferents sectors
Entre els 22 novembre i 26 de novembre Votacions (famílies i  mestres)
29 de novembre Publicació dels resultats dels diferents sectors.
abans del dia 20 de desembre de 2021. Constitució  del consell escolar i presa de possessió dels membres

Agraïm d’avantmà el vostre interès i participació.

Rebeu una salutació ben cordial.