Un any més el passat 6 d’abril es va celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF) amb l’objectiu de promoure l’activitat física i reduir el sedentarisme com a elements fonamentals de salut i benestar.

El lema d’enguany era “Gaudeix la vida, posa’t en marxa”.

En aquests darrers temps, els nostres hàbits de feina i oci han hagut de canviar, però no per això han de passar a ser hàbits sedentaris.

El Dia Mundial de l’Activitat Física és una de les eines amb què cada any fem realitat el nostre compromís per promoure hàbits de vida activa, tant per a infants i adolescents com per a persones adultes i gent gran.

Com que aquesta data estàvem de Setmana Santa l’escola del Guillem el vam celebrar el passat dijous 13 d’abril fent diferents activitats per cicles a l’aire lliure, a l’entorn proper.

L’alumnat de CM vam poder gaudir de reptes cooperatius al Puig dels Jueus. Ens ho vam passar pipa!

Salut en marxa 😉