Els i les mestres del Guillem, amb il·lusió, estem preparant el nou curs que se’ns presenta i no podem perdre de vista els destinataris i les destinatàries d’aquest esforç: el nostre alumnat, a qui dirigim cada decisió presa i a qui tenim en ment durant tot el procés. Igual que quan fem una excursió i bufem dents de lleó tot demanant un desig, en tenim un que tots/es compartim de tot cor:

“Estimats i estimades alumnes,

Us desitgem que creieu en vosaltres mateixos. Teniu l’habilitat per fer qualsevol tasca que se us proposi, sigui senzilla o complicada. Per tant, confieu en vosaltres mateixos i treballeu dur per aconseguir els vostres somnis. Sigueu bones persones ajudant a tothom. Sigueu bons/es companys/es, bons/es amics, sigueu una bona ànima honesta, responsable i amb qui s’hi pugui confiar. La felicitat us trobarà. Vosaltres sou les persones que canviareu el món. Teniu la responsabilitat de fer aquest món millor, i començarem ajudant-vos en aquest inici del vostre camí, que és la vida. Sabem que ho podreu fer molt bé i, per això, us esperem, un any més, a l’escola.

Com a mestres, ens omple de joia veure que milloreu cada vegada més. Us desitgem que tingueu èxit a la vida, i aquest és el millor regal que ens podeu fer. A la vida, com a l’escola, haureu d’encarar moments dolents i temps durs. Mai perdeu l’esperança quan les coses no vagin bé perquè, després d’una tempesta, sempre surt el sol. Així, sigueu positius. Nosaltres estarem orgullosos/es d’haver tingut l’oportunitat d’educar-vos i viure aquesta experiència al vostre costat. Tots/es sou valents/es i actius/ves així que, entre tots/es, hem de seguir mantenint aquest esperit.

Us desitgem el millor en aquest curs 2019-20.”

creixement-dent-de-lleo-desitjos-54300