Com cada anys, els i les alumnes de 6è formem part del consistori infantil de Vic. Els nostres representants al  Consistori van ser escollits per votació a cada classe i aquest curs són L’Ariadna, en Gerard i l’Oriol. Volem donar les gràcies a tots els nens i nenes que es van presentar per poder-nos representar a l’ajuntament de la nostra ciutat. Segur que tots ells ho haguessin fet fantàsticament. Per ells també, el nostre reconeixement.

Durant les sessions periòdiques amb membres de l’ajuntament, els fan uns encàrrecs que han de portar a terme amb els companys de classe. Uns dels primers encàrrecs han estat: Jugar al joc de “Ajuntament i democràcia” i també jugar al “Joc del Pressupost”. Al llarg del curs, els nostres consellers i conselleres, ens aniran informant dels següents encàrrecs. En el següent enllaç podeu veure algunes fotos dels nens/es jugant a alguns dels jocs.