El dia 27 de febrer, a les 10h, és el dia en què obrim les portes del centre per aquelles famílies que vulgueu venir a veure-la.

El context actual de la pandèmia en què ens trobem no ens permet dur a terme unes portes obertes presencials en gran grup. Per això, estem preparant uns vídeos que penjarem a la nostra web amb els valors del centre, els espais, les activitats i projectes que fem i amb informacions relacionades amb l’AMPA i els seus serveis (menjador, extraescolars, escola matinera i vigilància de tardes). Aquests vídeos recolliran el contingut que es comunicava a les famílies en anteriors edicions de les portes obertes.

El dissabte 27 de febrer, si la situació epidemiològica ho permet, rebrem famílies en grups de 10 i visitareu una aula d’infantil. Per fer-ho, cal reservar cita prèvia especificant el nom i cognoms de l’infant.

El recorregut serà el següent:

1- S’establiran cinc torns de visites, de 10 persones cadascun, segons la franja horària que hagueu reservat. No es podrà accedir al centre sense reserva ni, en cas d’impuntualitat, fora de l’hora reservada.

2- Accedireu al centre per la reixa del pati de sota, que és el lloc per on entraran els/les vostres fills/es si els/les matriculeu al Guillem.

3- Entrareu des del pati a una aula d’infantil per poder conèixer la distribució d’espais i equipament.

4- Després d’uns 10 minuts d’estar a l’aula, sortireu altre cop al pati d’infantil i accedireu per l’exterior a les pistes del pati de primària.

5- Al pati, trobareu la directora i una mestra d’infantil per si, després d’haver vist les càpsules explicatives que penjarem a la web, teniu dubtes. Us recomanem que els veieu per poder evitar aglomeracions de grups.

Com que l’obertura és limitada, us demanem que només accedeixi al centre un/a adult/a per família, per evitar qualsevol risc de contagi. En aquesta mateixa línia, els/les nens/es tampoc podran entrar.  Entenem que es tracta d’una situació excepcional que requereix de la vostra comprensió i col·laboració. Sabem que no són les condicions desitjables per poder dur a terme aquesta jornada, però el nostre objectiu continua sent el mateix que des de l’inici d’aquest curs: mantenir la traçabilitat del centre.

Una de les informacions que properament trobareu a la web té relació amb la preinscripció escolar per a infantil i primària, que està prevista del 15 al 24 de març de forma telemàtica com es va fer l’any passat a causa de la pandèmia de la Covid.

Per aquelles famílies que voleu inscriure el/la vostre fill/a en un altre nivell de primària, envieu un correu a a8057096@xtec.cat o truqueu al 93 886 15 41 per concretar cita prèvia. En cas d’exhauriment de la cita prèvia, comuniqueu per correu el nom i cognoms de l’infant.

info3