Benvolgudes famílies,

Aquests dies s’està portant a terme el procés de selecció per ocupar la direcció de la nostra escola que aquest any acaba el mandat.
En aquest procés de selecció s’hi ha presentat 1 candidata interna, la coordinadora del cicle infantil i amb una àmplia experiència en la gestió i docència a l’escola Vicky Gasch i 3 candidats externs.

Inspecció està apostant de forma clara per les candidatures externes mentre que el claustre, l’AFA i el Consell Escolar han donat el seu suport explícit a la candidatura de la Vicky.

En aquest sentit, i donat que Inspecció prendrà una decisió en breu, us informem que demà al matí penjarem la següent pancarta a l’escola:

“Tota la Comunitat educativa dona suport a una direcció interna.”

Esperem que finalment Inspecció escolti el clam de les famílies i permeti que l’escola estigui dirigida per aquelles persones que més l’estimen.

Tot@s som Guillem!