Benvolgudes famílies,

La direcció de l’Escola Guillem de Mont-rodon us comunica que l’horari dels alumnes d’Educació Infantil a partir d’aquest setembre (curs 2013-2014) serà de 9h a 13h i de 15h a 17h.

L’ampliació de l’horari comportarà una sèrie de canvis en l’organització de l’escola que s’explicaran a les properes reunions de pares fixades per aquest setembre (P4 el dia 5 a les 18h i P-5 el dia 9 a les 18h). Pel que fa als alumnes de P3, es convoca a les famílies a una reunió que es celebrarà el dia 6 de setembre a les 18h. S’oferirà servei de vigilància a totes les reunions.

Finalment, volem avançar-vos certs aspectes especialment rellevants en relació amb el nou horari:

• Tots els cursos d’Educació Infantil dinaran a les 13h.

• Tots els cursos d’Educació Infantil hauran de portar esmorzar però no berenar.

• Els alumnes de P3 seguiran fent la migdiada després de dinar.

• Modificació dels horaris de les activitats extra-escolars de migdia