A totes les famílies del Guillem de Mont-rodon:

Com bé sabeu, l’escola està immersa en el procés de selecció que el Departament d’Educació ha endegat per escollir la persona que n’ocuparà la direcció. També sabeu que aquest any 2023 la nostra escola ha fet 50 anys. I des de la seva fundació l’any 1972 totes les direccions del centre han estat internes, totes, sense excepció.

Una extraordinària i bonica cançó de la Marta de música, ha estat capaç de projectar la força i l’esperit del Guillem durant aquests 50 anys. Avui, aquesta cançó és la nostra bandera, el nostre baluard més preuat. Allò que resumeix millor el que som i volem ser. Només cal que l’escolteu!

Doncs bé, és amb aquesta cançó, amb la força i empoderament que destil·la, que volem dir ben alt i clar que tota la comunitat educativa de l’escola, absolutament tota sense excepció, reivindiquem una direcció interna i no defallirem fins a aconseguir-ho. El que mai ha passat, no deixarem que passi ara, precisament l’any que celebrem el cinquantenari d’aquest esperit que ens ha fet grans.

Himne del Guillem

Famílies del Guillem de Mont-rodon, canteu abraçats amb els vostres fills i filles aquesta cançó, compartiu-la i empodereu-vos per fer possible que el Guillem tingui una direcció interna! Seguim i gràcies a tothom!

Tot@s som Guillem! 🌈