…I amb aquest final de curs també ens arriba un canvi, el de l’equip que ha portat el govern de l’escola durant aquests darrers cinc anys, la Montse Ayats, la Pura Vilaseca i la Vicky Gasch. Fer rutllar una escola no és gens fàcil, i molt menys en època de poques alegries pressupostàries; requereix visió a llarg termini, capacitat per convèncer, voluntat de servei i, sobretot, molt de treball, moltes hores a l’escola.
Com a pares i mares, desitgem la millor escola possible pels nostres fills, una escola oberta, participativa, exigent, una escola que ens escolti i amb la que ens puguem sentir identificats. Ara, en el moment en què cediu el testimoni de la direcció, pensem que és un bon moment per dir-vos que aquesta escola ja la tenim, i la tenim gràcies a persones com vosaltres que, quan cal, es posen al capdavant del grup i animen a fer un tros més de camí.
Us ho volem agrair amb aquest pensament:

La majoria de nosaltres ens hem vist algun cop empesos,
encara que l’impuls hagi estat breu, a intervenir en la
solució dels problemes de la societat, i la majoria de
nosaltres sabem íntimament que correspon deixar
un món una mica millor de com l’hem trobat.

Cyril Joad (1891-1953) Filòsof anglès

I a l’equip directiu entrant, Joan, Bet i Alba, us volem desitjar molta sort, i dir-vos que ens teniu al vostre costat per continuar construint una escola i un país millor!