Avui han vingut dos agents rurals de la comarca a la nostra escola. Ens han explicat qui són els Agents Rurals i quines tasques realitzen per a la protecció del medi ambient. Ens han eplicat quines actituds hem de tenir per ser respectuosos amb el medi ambient , els animals i les plantes. També hem fet un seguiment de rastres i ens han explicat les característiques dels animals silvestres que ens envolten. El bosc i el foc forestal.

Els alumnes han pogut tocar i remenar rastres reals d’animals i estris que utilitzen els agents a la seva feina. També ens han portat un animal “irrecuperable” (que per una raó o altra, no es poden alliberar al medi natural), el motiu ha estat  realitzar tasques de conscienciació mediambiental.