El dia 11 de març de 2014 els alumnes de sisè van participar en la 3a Mostra Petxa-Kutxa  (ペチャクチャ, PechaKucha) organitzat pel Centre de Recursos  Pedagògics d’Osona.

Què és un Petxa Kutxa? En aquesta presentació us ho explica molt bé.

L’objectiu d’aquesta activitat és millorar la capacitat comunicativa dels estudiants, amb la creació de presentacions en format Petxa-Kutxa  (és a dir, creant 20 diapositives amb una explicació de 20 segons per diapositiva). D’aquesta manera els alumnes han d’aprendre a: estructurar bé els missatges, utilitzar correctament les imatges, saber planificar un discurs i expressar-se correctament en públic.

Ens vam trobar diferents escoles de Vic a l’ETC, Espai Etcètera, i tres grups de l’escola van  presentar el seu Petxa-Kutxa. Les escoles participants de primària van ser:  FEDAC-Prats de Prats de Lluçanès, Escola La Sínia de Vic, Escola Vedruna-Tona, Escola Els Castanyers de Viladrau CS, Escola Jacint Verdaguer de Santa Eugèrnia de Berga, Escorial de Vic, Escola Farigola de Seva, Escola Sant Marc de Calldetenes, Escola Lluçanès de Prats de Lluçanès, Puig.Agut de Manlleu, Col.legi Sant Genís i Santa Agnès de Taradell, Escola Mossèn Cinto de Folgueroles, Guillem de Montrodon.

Aquí teniu un recull de fotos:

D’aquí uns dies trobareu els vídeos amb les presentacions Petxa-Kutxa al bloc: Mostra Petxa-Kutxa