Comissió d’educació infantil

Qui som?

Responsable: Xavi Rico
e-mail de contacte: infantilguillemvic@gmail.com
Membres: Esther Caniego, Laura Freixer, Dolors Montero, Eva Rovira i Eva Caralt.

Aquesta comissió s’ha constituït el mes de gener de 2013. Està oberta a tots els pares, mares i mestres del cicle que vulguin participar en els seus objectius i que de forma transversal incideixen en tots els àmbits de la vida a l’escola.

Què volem?

• Vetllar per tal que l’adaptació dels infants i famílies que inicien el cicle infantil sigui el més còmode i agradable possible.
  • Establir un canal comunicatiu ampli entre famílies i escola.
  • Que la nostra Escola sigui cada dia millor, que els nostres infants s’hi sentin bé i ajudar-la en aquesta tasca.

Què fem?

La comissió neix amb uns objectius establerts inicialment que són els següents:

• Apropar el projecte educatiu de la ciutat de Vic del primer cicle d’infantil i el projecte educatiu de l’Escola.
  • Proposar noves activitats, tant escolars com extra-escolars, adequades per als nens i nenes del cicle d’educació infantil de l’Escola. Així com també fer propostes per tal d’adequar-ne, si es cregués necessari, les propostes ja existents a l’Escola.
  • Esdevenir un nou canal d’informació i de comunicació entre els pares i mares, l’AMPA i l’Escola.

Documents d’interès

Comencem P3!
Què cal tenir en compte per anar a l’escola

Hora de dinar!
Que fem a l’hora de dinar?